Love me like you do - Kapitel 2

- Wow, det är ju fantastiskt! Sa Justin med ett stort leende och tittade på mig.
- Är du inte glad över det? Frågade Scooter mig.
- Såklart jag är! Ljög jag och log ett fejk leende.
Men vart ska jag bo? Frågade jag Scooter.
- Det är enkelt, ibland på hotell och ibland i turné bussen. Men eftersom de bara finns 4 rum på bussen till mig, Alfredo, Ryan och Justin så antar jag att du kan dela med Justin. De är väl inget problem? Sa Scooter.
 
 
Julias perspektiv
- SKA JAG BO I SAMMA RUM SOM JUSTIN?! Skrek jag med en arg röst.
Justin tittade på mig med en ledsen blick.
- Tänker du ta erbjudandet eller inte? Frågade Scooter.
- Ja jag tänker ta det, men.. hann jag säga innan Scooter avbröt mig.
- Men vadå? Sa han irriterat.
- Inget, svarade jag.
Jag satt och tänkte att det här verkligen kan vara min chans att få sjunga för en stor publik, men med Justin? Usch nej, de vill jag inte. Men jag bestämde mig för att göra det ändå. Jag var på väg att somna medans jag somna, men Justin började flytta sig närmare mig.
- Du, jag, ett rum. Det kommer bli intressant, viskade Justin till mig bara för att irritera mig.
- Håll bara käften, sa jag till honom med en arg blick samtidigt som jag tittade ut genom fönstret igen.
Men han kanske har rätt, tänk om jag skulle falla för honom? Jag har redan vart kär i honom en gång, även fast han mobbade mig. Jag menar, asså jag tänker inte ljuga, men han är riktigt sexig. Jag är bara fortfarande förkrossad av orden han en gång sa till mig, även fast det var 6 år sedan.
 
*3 veckor senare*
Justin och jag har precis spelat in våran sång som heter 'Lost Love' och den var redan #1 på iTunes. Jag trodde aldrig han den skulle bli så bra. Jag gillade fortfarande inte Justin, och han undrar fortfarande varför.
Det är helt otroligt att han faktiskt inte kommer ihåg mig, han mobbade mig i 2 år, varje dag.
Ryan kom fram till mig när jag stod med Alfredo.
- Hej, jag är Ryan. Trevligt att träffas! Sa han.
- Jag är Julia, trevligt att träffa dig med, svarde jag med ett glatt leende.
Efter en stund kom Justin fram till oss.
- Hur är det med dig? Frågade Ryan till Justin.
- Jag är bara glad, svarade han med ett stort leende.
- Haha, varför? Sa Ryan fundersamt.
- Nej, inget. Svarade Justin med ett flin.
Plötsligt börjar Alfredo hoppa upp och ner.
- Åh herre gud, jag måste på toa. Mumlade Alfredo.
- Gå på toa då? Sa Ryan med ett skratt.
- Nej jag vågar inte, sa Alfredo.
Så Ryan följde med Alfredo till toan och det var bara jag och Justin kvar.
- Eftersom vi ska sova i samma sän- Jag menar rum. Ja rum.
Jag tittade på honom med en konstig blick och tänkte "Var han på väg att säga säng?"
- Får jag fråga dig en sak? Frågade han mig och avbröt mina tankar.
Precis då kom Kenny och Scooter till oss.
 
Lite kort kapitel men ni ville att jag skulle skriva mer! Lägger upp ett till kapitel lite senare ikväll eller imorgon! :)
Kommentera gärna <3


Kommentarer
Anonym

Jätte bra text! Skynda att skriva mer! :D

Svar: Tack så jätte mycket! Kommer ett kapitel vid 19.00 idag! :D
Jessica Nilsson

2013-05-13 @ 17:03:15
Anonym

Snälla skriv mera idag ! Nu snälla, as bra

Svar: Kommer ett kapitel vid 19.00 idag!
Jessica Nilsson

2013-05-13 @ 17:07:17
Anonym

Gud vad bra du skriver

Svar: Tack så jätte mycket!
Jessica Nilsson

2013-05-13 @ 17:14:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

officialbieber.se

Den här bloggen är en novellblogg till den absolut bästa människan på hela jorden, Justin Bieber ❤

RSS 2.0