Mer om alltihopa.

Ja nu är det så att jag äntligen har kommit in på min blogg! Har typ blivit hackad eller något men nu har jag iaf fått tillbaka den. Kan berätta redan nu att jag kommer att publicera KAPITEL 8 på söndag eftersom min kompis fyller år då och han önska sig de, haha! Har faktiskt skrivit ganska så långt på kapitel 8, men har lite osäkerheter på kapitlet bara. Men nu vet ni (om de ens är någon som fortfarande läser min novellblogg) att kapitel 8 kommer publiceras på söndag!! Får faktiskt skylla på skolan, har jätte mycket eftersom jag vart borta mycket och så. Men de är bara 3 riktiga skoldagar kvar nu så ja, nu ska jag försöka plugga så mycket som möjligt så jag kan börja skriva på riktigt igen. Sen så ska jag faktiskt bort den 13 juni till USA & är borta 1 vecka så kommer nog inte publicera något medans jag är där om jag inte skriver på vägen dit eller en. Men nu ska jag snart gå & lägga mig eftersom jag ska till Sthlm imorgon, men vi hörs på söndag, kramisar <3



Kommentarer
Anonym :)

Äntligen! Jag kommer läsa din blogg tills du lägger ner den! ❤😂 asså Gud världens bästa dag idag ily❤

2013-05-31 @ 23:38:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

officialbieber.se

Den här bloggen är en novellblogg till den absolut bästa människan på hela jorden, Justin Bieber ❤

RSS 2.0