Angående kapitel 8...

Ja nu är det så att jag skrev 4 sidor på word, alltså kapitel 8. Sen stängs min dator av och allt försvinner så är verkligen inte på humör för att skriva om det... Iaf inte just nu, men kanske senare ikväll eller imorgon. Har typ sovit halva dagen idag för att jag kollade på billboard music awards. Så ja, jag är ganska så trött just nu. Men iaf, om ni vill ha bilder och fakta om Justin så följ mitt instagramkonto! @justinbangmebro , uppdaterar ganska så ofta där. :) och när klockan är 22.00 så ändra era namn på twitter till 'We love u Justin' eller 'Justin smile :)' och skriv en tweet där det står '@justinbieber i love you.'
 
SPRID DET GÄRNA SÅ FORT SOM MÖJLIGT!
 


Kommentarer
Anonym

Nej stackars dig!:( hoppas du vill skriva det imorgon!:)

2013-05-20 @ 21:43:29
Anonym

Noooo vad synd såg verkligen emot kapitel 8 men du är verkligen skit duktig .Har typ gått in på din blogg varenda minut och kollat om du har lagt upp något. Men när jag läser ett kapitel som du har skrivit har du typ gjort min dag du är bäst👍👍👍😂😂

P.S din novell är det bästa jag har läst

2013-05-20 @ 21:57:55
Anonym

Du är asduktig! Snälla skriv mer snart

2013-05-27 @ 21:23:51
Anonym

Hej! Först vill jag bara säga att din novell är väldigt bra! Det märks att du inte är en författare (grammatikfel och sådant) men idén är väldigt bra! Jag kan inte enormt mycket om detta ämnet vad gäller författa eller böcker överhuvudtaget men mig har du verkligen lurat in i din berättelse. Jag går in kanske varannan dag bara för att kolla om något nytt har publicerats! Måste säga att besvikelsen faktiskt är stor, haha..

Lycka till med skrivandet!

Anonym

2013-05-27 @ 22:07:23
Anonym

Då menar jag besvikelsen om att nått nytt inte publicerats. ;)

Anonym

2013-05-27 @ 22:08:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

officialbieber.se

Den här bloggen är en novellblogg till den absolut bästa människan på hela jorden, Justin Bieber ❤

RSS 2.0