TACK SÅ MYCKET! ❤

Kan bara säga tack så jätte mycket, det har bara gått 3 dagar & har iaf över 50 unika läsare & över 200 visningar varje dag! Kan inte tacka er nog! Nu ska jag i vilket fall duscha eftersom vi får gäster, men jag ska börja på kapitel 8 så fort dom har gått! Men jag måste plugga direkt efter så förvänta er ingen bra uppdatering senare idag. Det kan va så att jag skriver kapitel 9 när jag kommer hem från skolan eller träningen, men de är inget jag lovar! Men måste skynda mig nu, kram!



Kommentarer
Anonym

När kommer kap 8? <3

Svar: ska verkligen försöka skriva idag, men har knappt någon tid så kan inte lova något <3
Jessica Nilsson

2013-05-18 @ 21:49:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

officialbieber.se

Den här bloggen är en novellblogg till den absolut bästa människan på hela jorden, Justin Bieber ❤

RSS 2.0