Love me like you do - Kapitel 3

Så Ryan följde med Alfredo till toan och det var bara jag och Justin kvar.
- Eftersom vi ska sova i samma sän- Jag menar rum. Ja rum.
Jag tittade på honom med en konstig blick och tänkte "Var han på väg att säga säng?"
- Får jag fråga dig en sak? Frågade han mig och avbröt mina tankar.
Precis då kom Kenny och Scooter till oss.
 

Justins perspektiv
Var dom tvugna komma just nu? Tänkte jag för mig själv. Jag var precis på väg att fråga Julia en viktig fråga.
- Vi måste gå nu, sa Scooter.
 
*Några timmar senare*
Vi är nu framme i Danmark, vi ska precis ta en bil till hotellet. När vi var på väg ut ur bilen stod det redan flera fans utanför hotellet, Jag gav dom ett leende och skyndade mig efter Julia in till hotellet. Vi satt ner och vänta på att Scooter skulle hämta våra nycklar till rummen.
- Dina Belieber är helt otroliga! Sa Julia till mig med ett leende på läpparna.
- Jag vet, jag älskar dom så mycket. Utan dom hade jag inte vart där jag är idag. Svarade jag.
Julia titta på mig och log. Jag log tillbaka samtidigt som jag kom att tänka på att det var det första positiva hon sagt till mig.
 
Julias perspektiv
Jag förstod inte att det var första gången jag faktiskt sa något positivt till Justin. Men jag slutade tänka på det och tog upp min iPhone och gick in på twitter där jag sedan twittrade "#Denmark get ready for tomorrow @justinbieber #BELIEVETOUR".
Jag la ner min mobil och precis då kom Scooter fram till oss
- Vi har ett problem, eller ja Julia har ett problem.. Började han.
- Vad har hänt? Frågade Ryan.
- Vi har bara 3 rum för oss, för Julia var inte en del av Believe Tour när jag bokade rummen. Svarade han samtidigt som jag tittade på honom med en frustrerad min.
- Så det betyder?.. Fortsatte jag
- Att du får dela rum med Justin, svarade han samtidigt som Justin började skratta.
- Men jag fick ju dela rum med honom i bussen och nu på hotellet?! Sa jag frågande.
- Ledsen sötnos, men det är ödet. Svarade Scooter mig.
 
Justins perspektiv
Julia och jag gick in i vårat rum, precis när jag stänger dörren börjar Julia säga några saker till mig.
- okej, eftersom jag inte tycker om dig så har jag gjort några regler. Först av allt; rör mig inte. 2; Irritera mig inte. 3; Försök inte få mig att skratta. 4; Rör inte mina saker. 5; Jag gillar dig inte.
- Du vet att du sa att du inte gillar mig 2 gånger va? Sa jag och skrattade.
- Se, du bryter redan mot reglerna! Sa hon.
- Vad gjorde jag då? Sa jag samtidigt som jag skrattade jag igen.
- Du irritera mig, men jag ska duscha nu. Våga inte ens komma in! Sa hon.
- Du vet att badrummet har en dörr och dörrar kan låsas? Sa jag och börja skratta igen.
Hon gav mig en arg blick och gick genast in i badrummet. Jag älskade att reta henne, hon är så söt när hon är arg.
Jag tog fram min mobil och gick in på twitter. Jag titta igenom lite tills jag hörde att Julia ropa från badrummet på mig.
- Ja, svarade jag henne.
- Jag glömde mina kläder, gå in i vardagsrummet! Skrek hon.
- Varför går du inte ut med en handduk eller så hämtar jag kläder åt dig? Svarade jag och försökte att inte skratta.
- Justin du har redan brutit mot 1 regel, va inte så löjlig och gå ut till vardagsrummet!! Skrek Julia till mig.
- Jag kan stanna här hur länge jag vill, sa jag med ett flin.
- Eftersom du är dum i huvudet som fan, bara hämta några kläder och ge dom till mig.
- Bryter jag inte mot reglerna då eftersom dina kläder tillhör dina saker? Sa jag bara för att irritera henne.
- JUSTIN HÄMTA DOM BARA! Skrek hon till mig.
Jag gick in till hennes rum och fram till resväskan. Jag tog några kläder och gick och knackade på badrumsdörren. Julia öppnade dörren med en handduk runt hennes kropp. Fan va sexig hon var. Jag spanade verkligen in henne samtidigt som jag bet mig i underläppen.
- Justin? Mina kläder! Skrek hon till mig så jag kom tillbaka till verkligheten.
- Ja juste, här. Svarade jag med ett flin.
Hon sa tack väldigt tyst och försökte stänga dörren, men jag var som bortkopplad och i vägen för att kunna stänga dörren.
- Flytta, sa hon till mig.
- Säg det magiska ordet, sa jag för att irritera henne igen.
- Jag svär om du inte går iväg kommer jag..
- Säg det magiska ordet och jag går här ifrån, avbröt jag henne.
 
 - Julias perspektiv
- Snällaaaaa, sa jag långsamt. 
Fan varför ska han va så jobbig för?
- Säg det snällare, sa Justin med ett flin.
- Seriöst, driver du med mig? Gå bara här ifrån, skrek jag i hans ansikte samtidigt som jag puttade honom.
Precis när jag var på väg att stänga dörren så avbryter han mig.
- Och Julia? Sa han med ett flin.
- VAD?! Skrek jag.
- Du har några sexiga saker i din resväska, sa han för att retas med mig.
 
Långt kapitel, hoppas ni tycker om det och glöm inte lämna en kommntar! :)<3


Kommentarer
Anonym

Sjukt bra skriv meeer 😘😘😘

Svar: Tack så mycket! Ska skriva imorgon 😘
Jessica Nilsson

2013-05-13 @ 19:17:31
Anonym

OMG! Tänkt på att bli författare!?

Svar: Haha åh va söt du är!
Jessica Nilsson

2013-05-13 @ 19:24:06
Anonym

Asså omg så sjukt bra!😍

Svar: Tack så mycket!😘
Jessica Nilsson

2013-05-13 @ 19:26:28
Jennifer Krusing

När kommer nästaaaaa??????

Svar: Imorgon bitti eller senare ikväll 😘
Jessica Nilsson

2013-05-13 @ 19:57:22
Anonym

Riktigt jävla bra!:-)

Svar: Tack så mycket!:)
Jessica Nilsson

2013-05-13 @ 20:12:17
Matilda

Jessica det är skit bra!! Hoppas nästa kommer snart :D <3

Svar: Tack Matilda!! Jag ska skriva imorgon bitti! :D<3
Jessica Nilsson

2013-05-13 @ 20:34:29
URL: http://mattilddas.devote.se
Anonym

Otroligt bra! Längtar tills nästa kommer :-)

Svar: Tack så mycket! Det kommer imorgon bitti!:)
Jessica Nilsson

2013-05-13 @ 22:04:34
maria

du är så sjuuuuukt bra på att skriva !
kan du inte skriva längre kapitel ?

Svar: Tack så jätte mycket, va glad jag blir! :) jo, jag har funderat på det lite, tror jag ska börja skriva längre kapitel!
Jessica Nilsson

2013-05-13 @ 23:45:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

officialbieber.se

Den här bloggen är en novellblogg till den absolut bästa människan på hela jorden, Justin Bieber ❤

RSS 2.0