Kortfattar lite.

Jag kommer börja att skriva nya kapitel igen så fort jag har fått sommarlov, skolan tar faktiskt ganska mycket utav min fritid just nu och de är för att jag har vart borta mycket i början av den här terminen pga jag har mått dåligt, och då menar jag både sjukdom & känslor, men framförallt känslor. Men ja nu vill ni säkert veta när jag får sommarlov och ja, jag slutar den 11 juni och avslutningen är halv 3, så jag tänker nog skriva direkt när jag kommer hem den dagen. En till av anledningarna är att jag inte har någon dator för tillfället, men den får jag tillbaka på måndag! Tycker de är mycket skönare att skriva på datorn för då vet man ungefär hur mycket man ska skriva, de gör man inte på ipaden kan jag säga, och det är en av anledningarna till att kapitel 8 var så kort. Jag kan säga såhär, jag är inte ens inne på hälften av alla kapitel för jag har massa idéer på vad som ska hända nu. Snälla klaga inte för att jag inte skrivit något, men ni måste förstå. Jag är bara 14 år & går i 8an, när man är ca. 13-16 år så går man oftast igenom de mest hemska perioderna. Men jag lovar att de kommer ett kapitel nästa vecka, och om de inte gör de så är jag antagligen död.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

officialbieber.se

Den här bloggen är en novellblogg till den absolut bästa människan på hela jorden, Justin Bieber ❤

RSS 2.0